Naše přední služba

Nabízíme Vám záruční a pozáruční servis

Záruční podmínky

PROTHERM a Viessmann

Prodloužená záruka pro tepelná čerpadla na dobu až 10 let

Prodloužení záruční doby přinese majiteli tepelného čerpadla jistotu po dobu 5 let, resp. 10 let, protože nebude muset investovat v případě poruchy do opravy tohoto spotřebiče po ukončení standardní zákonné záruční lhůty. S prodlouženou zárukou souvisí rovněž povinnost provedení pravidelné prohlídky. Pravidelná prohlídka tepelného čerpadla přináší řadu výhod – zvyšuje provozuschopnost spotřebiče, úsporu provozních nákladů a minimalizuje dopady na životní prostředí. Tato servisní prohlídka se skládá z přesně popsaných servisních úkonů a to vše zajišťuje maximální kvalitu všech pracovních činností. Prohlídku zajišťují odborně vyškolené servisní firmy s příslušnou autorizací.

Prodlouženou záruku je možné získat nejpozději do 3 měsíců od uvedení výrobku do provozu a to prostřednictvím montážních firem nebo servisních firem.

Doporučená cena certifikátu prodloužené záruky je od 1.1.2019 pro tepelná čerpadla Protherm 4 500 Kč bez DPH.

Podmínky prodloužené záruky

Protherm GeniaAir split

Prodloužená záruka po dobu pěti let se vztahuje na celý výrobek a po dobu deseti let je poskytnuta záruka na materiál kompresoru. Záruka se vztahuje pouze na materiál kompresoru, přičemž náklady na práci a dopravu spojené s výměnou kompresoru si hradí majitel tepelného čerpadla sám. Prodloužená záruční lhůta na kompresor se nevztahuje na ostatní komponenty, které by mohly být ovlivněny chybnou funkcí kompresoru.

Záruka se nevztahuje na:

  • Vady výrobku vzniklé přepravou nebo mechanickým poškozením.
  • Vady vzniklé nedodržením návodu pro instalaci.
  • Výrobky, které nebyly uvedeny do provozu autorizovaným technikem Protherm.
  • Vady vzniklé v důsledku nevhodného použití výrobku.
  • Vady vzniklé použitím jiného než originálního náhradního dílu.
  • Vady vzniklé v důsledku nedostatečné nebo chybné obsluhy.
  • Vady vzniklé v důsledku chybné nebo nedostatečné údržby (v rozporu s návodem k obsluze tepelného čerpadla).
  • Poškození a vady vzniklé vnějšími vlivy, např. vlhkem, elektrickým přepětím, mrazem, prachem, chemickými nebo mechanickými usazeninami.
  • Stavy spojené se sníženou účinností vzniklé nesprávným návrhem nebo instalací tepelného čerpadla.

Upozornění výrobce

Instalaci výrobku je nutno provádět na základě podmínek uvedených v návodu na instalaci, návodu na obsluhu, projekčních podkladů, norem a jiných obecně závazných předpisů. Společnost Vaillant Group Czech s.r.o. nepřebírá jakoukoliv odpovědnost za chybnou projektovou dokumentaci, špatnou instalaci topného/chladícího systému.

Záruka za jakost poskytovaná společností Vaillant Group Czech s.r.o. nad rámec její zákonné odpovědnosti za vady se vztahuje jen na samotný výrobek Protherm a nemůže bez dalšího být interpretována i jako záruka na související části stavby/projektu.

Před vlastní instalací tepelného čerpadla se doporučuje vypracování projektové dokumentace, která musí obsahovat následující části:

  • Výpočet tepelných ztrát objektu
  • Hydraulické schéma topného systému včetně dimenzování primárního okruhu a topných větví
  • Elektrické schéma zapojení včetně regulační techniky.

Z hlediska provedení instalace platí zejména následující podmínky:

  • Před instalací výrobku si pozorně přečtěte příslušný návod k instalaci.
  • Používejte pouze originálního příslušenství Protherm.
  • Vždy zajistěte vyhovující podmínky pro provoz výrobku.
  • Vnitřní a venkovní jednotku tepelného čerpadla je třeba umístit s ohledem na jejich hmotnost a hlukové emise.
  • Venkovní jednotku tepelného čerpadla se nedoporučuje instalovat na takové místo, kde nebude možné provádět její bezpečný servis. Takovým místem se rozumí např. šikmé střechy se sklonem větším jak 15° nebo instalace 2m nad terénem.
  • Odvod kondenzátu musí být vyveden rovně, bez ohybů do nezámrzné hloubky 0,8 m.
  • Připojení k venkovní jednotce musí být provedeno pomocí flexibilního připojení (platí pro GeniaAir Mono).
  • Přívod otopné vody k venkovní jednotce musí být opatřen vhodnou tepelnou izolací.
  • Pro tepelná čerpadla GeniaAir split platí, že veškeré práce na chladivovém potrubí mezi vnitřní a venkovní jednotkou provádí pouze osoba s patřičnou kvalifikací.
  • Vstup a výstup venkovní jednotky tepelného čerpadla musí obsahovat uzávěry a odvzdušňovacími ventily.
  • Vstup do jednotky musí být osazen filtrem proti vniknutí nečistot.
  • V případě aktivace chlazení může mít tento provozní stav vliv na okolní stavební materiály, kdy změnou teplot dochází k rozpínání materiálů, kondenzaci vzdušné vlhkosti a z toho plynoucí možné škody na majetku.
  • Před převzetím instalace autorizovaným servisním technikem Protherm zkontrolujte, zda byly naplněny instalační podmínky.
  • Před zahájením provozu si pozorně přečtěte příslušný návod k obsluze.

Kompletní informace týkající se prodloužené záruční lhůty najdete v záručním listě konkrétního výrobku.

 

Záruční podmínky

PROTHERM a Viessmann

Záruční podmínky pro kotle

1. Záruka za jakost

Na výrobky Protherm se poskytuje záruka 36 měsíců od data uvedení do provozu, ne však déle než 42 měsíců od data prodeje koncovému zákazníkovi. Během těchto lhůt záruky za jakost budou výrobní vady a závady vzniklé následkem vadného provedení nebo vadou materiálu bezplatně odstraněny a to za podmínek dále uvedených. Příslušná ustanovení zákonných předpisů upravující odpovědnost za vady a právo na výměnu výrobku nebo odstoupení od kupní smlouvy nejdéle po dobu 24 měsíců od převzetí výrobku zůstávají touto zárukou za jakost nedotčena.

2. Podmínky pro uznání záruky

• první uvedení výrobku do provozu pověřenou servisní osobou,

• řádně vyplněný a potvrzený záruční list,

• vyplněný evidenční list odeslaný online nebo poštou zpět distributorovi,

• předložení potvrzených servisních prohlídek v servisní knize vždy po topné sezóně

Kompletní informace týkající se záruční lhůty najdete v záručním listě konkrétního výrobku.

Na kondenzační kotle Protherm si navíc můžete zakoupit certifikát prodloužené záruky na 5 let.

Roční prohlídka kotle

Roční prohlídku kotle provádí vždy autorizovaný technik.

Proč?

  • předcházení poruch v provozu,
  • možnost prodloužení záruky až na 3 roky – viz záruční podmínky.

Kdy?

  • ideálně mimo topnou sezonu,
  • nutné objednat s dostatečným časovým předstihem.

Co?

Konkrétní úkony údržby zařízení jsou stanoveny výrobcem a uvedeny v instalačním manuálu pro daný model kotle, jedná se především o následující úkony:

  • zbavení nečistot,
  • kontrola funkcí,
  • nastavení,
  • kontrola emisí u plynových spotřebičů,
  • poučení obsluhy,
  • stanovení termínu další kontroly,
  • zápis do servisní knihy.

Jak objednat?

  • kontaktujte náš autorizovaný servis ve vaší lokalitě.
  • Nezapomeňte objednat včas!

Záruční podmínky

PROTHERM a Viessmann

Záruční lhůta tepelných čerpadel

Na tepelná čerpadla Protherm se poskytuje záruka za jakost po dobu třiceti měsíců na celek, resp. 5 let na kompresor, od data uvedení výrobku do provozu, ne však déle než třicet dva měsíců od data prodeje. Během této záruční doby budou bezplatně odstraněny vady vzniklé následkem vadného provedení nebo vadou materiálu, které budou ve výše uvedené záruční době řádně uplatněny. Tyto podmínky vstupují v platnost za předpokladu, že výrobek byl uveden do provozu autorizovanou servisní osobou, servisním technikem se specializací na tepelná čerpadla Protherm.

Spolu s uplatněním práv ze záruky musí být společnosti Vaillant Group Czech s.r.o. zaslána kopie Protokolu o zkoušce těsnosti chladivového okruhu (GeniaAir split), kopie Záručního listu s vylepeným kódem servisní firmy, popř. on-line elektronicky nahlášen záznam o uvedení do provozu.

Kompletní informace týkající se záruční lhůty najdete v záručním listě konkrétního výrobku.

Pro tepelná čerpadla Protherm je možné si sjednat prodloužení záruky až na 10 let.

Záruční podmínky

PROTHERM a Viessmann

Prodloužená záruka pro kondenzační kotle

Společnost Vaillant Group nabízí zákazníkům možnost prodloužení standardní záruční lhůty pro kondenzační kotle na dobu 5 let.

V rámci snižování uhlíkové stopy přechází společnost Vaillant Group z papírové verze na on-line verzi certifikátu prodloužené záruky. Certifikát prodloužené záruky je možné si objednat u autorizované servisní firmy, která provede vlastní zprovoznění kotle do provozu. Požádejte servisního technika o zakoupení on-line certifikátu, který vám může následně zaslat jako soubor pdf na váš e-mail. Technik provede při prvním spuštění spotřebiče veškeré nutné činnosti pro jeho správný provoz včetně vyplnění všech příslušných údajů v rámci registrace kotle a prodloužené záruční lhůty.

Certifikát můžete zakoupit u našich smluvních servisních firem.

Registraci kotle včetně prodloužené záruky si můžete následně zkontrolovat pomocí mobilní aplikace „Servisní online kniha.“

Při zakoupení prodloužené záruky má uživatel kotle pod dobu pěti let hrazeny veškeré servisní opravy kotle včetně nákladů na materiál, práci a dopravu! Prodlouženou záruku je možné zakoupit do 6ti měsíců od uvedení kotle do provozu. Kompletní informace týkající se prodloužené záruční lhůty najdete v záručním listě konkrétního výrobku.

Doporučená cena certifikátu prodloužené záruky na kondenzační kotle do výkonu 40 kW je 1.650 Kč bez DPH, u kondenzačních kotlů s výkonem nad 40 kW je doporučená cena 4.300 Kč bez DPH.